< Wróć

Ciekawość to pierwszy stopień… do zysku

[Głosów: 0   Average: 0/5]

Przy stale rosnącej ciekawości klienta, który dąży do zakupu produktu w sposób świadomy, najlepszym rozwiązaniem przekazania informacji o produkcie, okazuje się, zamiast tradycyjnego, wręcz nachalnego przekazu reklamowego, cieszący się coraz większą popularnością marketing treści. Nie dotyczy to już wyłącznie Internetu, również w prasie a nawet w radiu spotyka się sponsorowane artykuły i audycje, mające na celu ukierunkować klienta na konkretny produkt lub usługę. Content Marketing, najprościej rzecz ujmując, pozwala na solidne budowanie świadomości marki wśród potencjalnych klientów.

Content marketing w Internecie

Internet stał się potężnym narzędziem dla marketingowców już przed wielu laty. Ci, którym udało się wyprzedzić konkurencję, dzisiaj liczą zyski i mogą cieszyć się rosnącą sprzedażą towarów i usług. Internet jako potężne narzędzie dla specjalistów od marketingu jest polem niekończących się możliwości, szczególnie teraz, kiedy medium to znacznie wyprzedza popularnością radio oraz prasę. Wraz z rozwojem kapitalizmu, wśród konsumentów rośnie również świadomość wydawanych pieniędzy. Dzisiaj, nikt nie jest już zainteresowany „byle jakością”, teraz liczą się produkty solidne, przydatne, trafiające w konkretne potrzeby i gusta. Zaufanie wzbudzić można przedstawiając klientowi produkt w sposób rzetelny i konkretny, jako jedyną odpowiedź na zapotrzebowanie. Wartościowa treść pozwala na łatwiejsze dotarcie do świadomości każdego konsumenta.

Poprzez publikowanie artykułów eksperckich i sponsorowanych, w których zawarte są rzetelne i profesjonalnie przedstawione informacje na dany temat, łatwiej jest trafić do konkretnej grupy klientów, którzy będą zainteresowani tematem i idąc tropem owego artykułu, zainteresują się końcowym produktem lub usługą. Podczas budowania świadomości marki, bardzo ważne jest to, aby trafiać w konkretną grupę odbiorców, docierać do tych, którzy będą zainteresowani tematem i skupią swoją uwagę na treści przekazu. Treść ta w postaci artykułu winna być więc zamieszczana w serwisach traktujących na ten sam lub podobny temat. W granicznych przypadkach dopuszcza się publikowanie takiej treści, w serwisie lub portalu obejmującym szerszą grupę użytkowników. Doskonałym przykładem może być artykuł na temat kosmetyków męskich na stronie przeznaczonej dla mężczyzn. Tutaj istnieje solidne prawdopodobieństwo, że jakiś procent panów poprzez ciekawą treść zainteresuje się produktem lub całą marką.

Zarabiaj i promuj. Promuj i zarabiaj

Obok takiego pojęcia jak Content Marketing nie można przejść obojętnie, tym bardziej, iż jest to rosnąca na popularności droga do dodatkowego, niemałego zarobku. Prowadzenie bloga eksperckiego, portalu tematycznego lub serwisu internetowego, pozwala na publikowanie treści, w których może znajdować się odnośnik do sklepu internetowego lub firmy oferującej daną usługę. Nawet Google patrzy przychylnie na linki prowadzące z takich, bardzo wartościowych artykułów, bowiem oprócz samej promocji niosą one również wiedzę merytoryczną i konkretne wartości.

Dla posiadaczy stron internetowych, jest to niebywała szansa na zarobienie sporych pieniędzy poprzez publikację takiej treści z linkiem. Dla tych, którzy szukają skutecznej promocji i wysokiej pozycji, jest to możliwość na bezpieczne osiągnięcie celu, bez obaw o kary, bany lub filtry.

Whitepress, pośredniczy w relacjach pomiędzy właścicielami serwisów internetowych, oferującymi powierzchnie do zamieszczenia artykułów tematycznych w wersji płatnej i bezpłatnej), a reklamodawcami, którzy publikując swoje artykuły na łamach różnych portali pragną poszerzyć grono zainteresowanych tematem konsumentów. Więcej na temat funkcjonowania serwisu można znaleźć pod adresem https://www.whitepress.pl/o-serwisie.

Dla obu stron oferta serwisu Whitepress jest wyjątkowo korzystna, zarówno pod względem marketingowym, SEO oraz PPR-owskim, a także, co istotne – finansowym. Wpływ marketingu treści na internet jest zjawiskiem, który oprócz wyżej wymienionych korzyści, gwarantuje również użytkownikowi dostęp do wartościowej i solidnej treści w Sieci.

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.